Monday, October 4, 2010

MeMyself and I

  Nama diberi Syukran. Umur saya sekarang 19 tahun, dilahirkan pada bulan Ogos, di Subang Jaya Medical Center (SJMC). Saya merupakan anak ke 3 dari 6 adik beradik Ketika di usia 5 tahun saya dimasukkan kedalam Taska Abin sehingga ke usia 6 tahun. Pada usia 7 tahun iaitu darjah satu saya dimasukkan kedalam Sekolah Rendah Hicom. Pada usia 8 tahun saya meneruskan pembelajaran sehingga ke darjah 6. Saya memperolehi 4A 1B di dalam ujian UPSR. Pada 13 tahun  saya menyambung pelajaran saya di Sekolah Menengah Kebangsaan Alam Megah 1 sehingga ke usia 15 tahun. Di tingkatan 3 saya memperolehi 7A 1B di dalam peperiksaan PMR. Kemuian saya diber peluang untuk menyambung pelajaran saya ke MRSM. Di tingkatan 4 saya menyambung pelajaran saya di MRSM Gemencheh sehingga ke tingktan 5. Di tingktan lima saya memperolehi 7A 2B 2C. Sememangya saya lemah di dalam pelajran sains kerana tidak meperolehi keputusn yang cemerlang di dalam subjek berkenaan. Sehingga kini saya sedang menyambung pelajaran saya di UiTM Sri Iskandar di dalam bidang Sarjana Muda Sains Senibina.

No comments:

Post a Comment